ارایه محصولات نانو ، آموزش تجارت ,کشاورزي

اگر به یک وب سایت یا فروشگاه رایگان با فضای نامحدود و امکانات فراوان نیاز دارید بی درنگ دکمه زیر را کلیک نمایید.

ایجاد وب سایت یا
فروشگاه حرفه ای رایگان

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 3
  • بازدید دیروز : 2
  • بازدید کل : 29249

مراحل مختلف یک دوره خودآموزی مدیریت مالی صحیح را فرا بگیریم


مهم نیست شما چه کسی هستید و چه میکنید ، هر شخص یا سازمانی ، مشکلات، دشواری ها، تغییرات غیر منتظره و بحران هایی را تجربه می کند که آرامش را از او سلب میکند و باید هر چه زودتر از پیش رو برداشته شود .

طبق بر آوردها ، تمامی مشاغل و اشخاص در هر دو یا سه ماه با یک بحران دست و پنجه نرم میکنند که این بحران اگر به سرعت و به طور موثر تحت کنترل قرار نگیرد ، می تواند حتی بقای شخص و یا شرکت را به خطر اندازد .

هر فرد هر دو یا سه ماه با بحران های شخصی ، مالی ، خانوادگی و یا جسمانی روبروست که می تواند تمرکز او را برهم زده و او را از رسیدن به هدف خود منحرف سازد . تنها از طریق مواجهه با چالش لحظه بحران است که شما به خود و دیگران نشان می دهید که پی و بنیادتان از چیست و واقعا از چه ساخته شده اید .


مبلغ واقعی 20,333 تومان    10% تخفیف    مبلغ قابل پرداخت 18,300 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۲۳ مرداد ۱۳۹۷               تعداد بازدید : 269

کتاب Simple trading book ترجمه فارسی

دانلود کتاب Simple Trading Book ترجمه اختصاصی کتاب ترید کردن آسان یا همان Simple Trading Book یکی از محبوب ترین و پرفروش ترین کتاب ها در زمینه آموزش ترید و معامله گری در بازار های مالی می باشد که در ۶۵ صفحه،ابتدا به روانشناسی بازار میپردازد و آن را تشریح میکند،سپس به شرح الگوهای کندل استیک ...

در این آشفته بازار چکونه مدیریت مالی کنیم

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما