ارایه محصولات نانو ، آموزش تجارت ,کشاورزي

اگر به یک وب سایت یا فروشگاه رایگان با فضای نامحدود و امکانات فراوان نیاز دارید بی درنگ دکمه زیر را کلیک نمایید.

ایجاد وب سایت یا
فروشگاه حرفه ای رایگان

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 18
  • بازدید دیروز : 8
  • بازدید کل : 29272

pdf کتاب ستاره فروش در بیمه عمر


 

به عنوان یک فروشنده بایستی به فروش با دیدی حرفه ای نگاه کنید پس حرفه ای بودن یکی از ارکان اصلی در این صنعت است، و افراد موفق کسانی هستند که به این تجارت حرفه ای می نگرند. 

فروش قلب تجارت ماست ، چون راه درآمد زایی و رسیدن به آرزوهایمان از این طریق باید انجام گیرد، پس تک تک ما موظیم تا در این زمینه یک حرفه ای واقعی شویم.

    اهمیت و جایگاه فروش:

 به طور کلی تمامی تکنیک ها و استراتژی های موجود در این کتاب فقط و فقط مختص بیمه عمر می باشد و صرفا برای این صنعت چهارچوب بندی شده است.

در کتاب "ستاره فروش در بیمه عمر" شما می آموزید که یک فروشنده حرفه ای در صنعت بیمه شوید و چگونه فروشنده های حرفه ای در سازمان خود تکثیر کنید.

 فروختن آب به کسی که در بیابان مانده کار آسانی است که هر کسی می تواند آن را انجام دهد، اما موفقیت در انتظار کسی است که بتواند به صحرا نشین ماسه بفروشد.  

ما به شما نشان خواهیم داد که این صنعت چقدر می تواند ساده و شیرین باشد.

این اثر تحسین برانگیز بیش از یک کتاب راهنما است این کتاب عملی است که شما را برای مسیر موفقیتی که در پیش دارید آماده می سازد. 

این یک شعار تبلیغاتی نیست، به شما قول می دهیم بعد از خواندن کتاب از ما تشکرخواهید کرد. منبع : فرابیمه


مبلغ واقعی 88,400 تومان    50% تخفیف    مبلغ قابل پرداخت 44,200 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۷ اسفند ۱۳۹۵               تعداد بازدید : 1774

برچسب های مهم

دیدگاه های کاربران (0)

کتاب Simple trading book ترجمه فارسی

دانلود کتاب Simple Trading Book ترجمه اختصاصی کتاب ترید کردن آسان یا همان Simple Trading Book یکی از محبوب ترین و پرفروش ترین کتاب ها در زمینه آموزش ترید و معامله گری در بازار های مالی می باشد که در ۶۵ صفحه،ابتدا به روانشناسی بازار میپردازد و آن را تشریح میکند،سپس به شرح الگوهای کندل استیک ...

در این آشفته بازار چکونه مدیریت مالی کنیم

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما