ارایه محصولات نانو ، آموزش تجارت ,کشاورزي

اگر به یک وب سایت یا فروشگاه رایگان با فضای نامحدود و امکانات فراوان نیاز دارید بی درنگ دکمه زیر را کلیک نمایید.

ایجاد وب سایت یا
فروشگاه حرفه ای رایگان

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 9
  • بازدید دیروز : 14
  • بازدید کل : 29606

آی نوتی - inoti


آی نوتی - inoti

 

آی نوتی یک نوع CRM (مدیریت ارتباط با مشتری) است. با این سامانه شما می توانید ارتباط موثری با مشتری هایتان داشته باشید. آیا به این فکر  کرده اید، اگه مشتریان شما همیشه از شما خدمات بگیرند شما به چه درآمدی خواهید رسید؟ چقدر مشتری داشتید که الان هیچ دسترسی به آنها ندارید؟ چه مشتریان با کیفیتی داشتید که دیگه الان از شما خدمات نمی گیرند؟

 

ما یه سیستم کاملا هوشمند داریم که با گوشی تلفن همراهتان کار می کند. این سیستم بوسیله یه کد واسط به سرورهای مخابراتی وصل می شود و به وسیله همان کد واسط، مشتریان شما را مدیریت می کند.

 

کدهای CRM آی نوتی از 1 رقم شروع میشود و تا 6 رقم محدود میگردد که این کد ها به انتخاب شما به مدت حداقل 1 سال برای شما رزرو میشود که البته میتونید با شارژ مجدد همان کد، برای سال های آتی نیز استفاده نمایید.

 

شما می توانید از کدهای حروف CRM نیز استفاده نمایید. مثلاً اسم، فامیل، نام برند و فروشگاه خودتان که می بایستی حداقل 3 کارکتر باشد.

 

شما می توانید با ارسال کدهای دستوری با پیامک از قبیل درخواست موجودی، شارژ سامانه، انتقال وجه، تغییر متن کارت ویزیت، دستورات لازم را به سامانه بدهید.

 

سیستم CRM آی نوتی، از این به بعد با توجه به تنظیمات شما شروع بکار می کند. یعنی شما می توانید به سیستم دستور دهید اعیاد و مناسبت های خاص به صورت اتومات برای مشتریان شما با قیمت مناسب، پیامک ارسال نماید.

 

با آی نوتی شما می تونید تبلیغات گسترده بر اساس کد پستی، منطقه، مراکز استان، داشته باشید. در ضمن کلیه پیامک های نرسیده به حساب شما عودت می گردد. دوستان عزيز اولين قدم ثبت نام از طريق سايت www.inoti.ir باكدمعرف:0600567745  و رايگان

مبلغ قابل پرداخت 0 تومان

  انتشار : ۱ اسفند ۱۳۹۵               تعداد بازدید : 266

برچسب های مهم

دیدگاه های کاربران (0)

در این آشفته بازار چکونه مدیریت مالی کنیم

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما