ارایه محصولات نانو ، آموزش تجارت ,کشاورزي

اگر به یک وب سایت یا فروشگاه رایگان با فضای نامحدود و امکانات فراوان نیاز دارید بی درنگ دکمه زیر را کلیک نمایید.

ایجاد وب سایت یا
فروشگاه حرفه ای رایگان

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 12
  • بازدید دیروز : 4
  • بازدید کل : 29544

آیا لامپ های ال ایی دی سرطان زا است؟


 

امروزه مهمترین نگرانی بشر کاهش مصرف انرژی می باشد زیرا انرژی با قیمت بسبار زیادی بدست مردم رسیده و از طرف دیگر محدود بودن منابع انرژی بر این نگرانی افزوده است به همین خاطر لامپ های ال ای دی با مصرف بسیار کم و نوردهی کافی برای منازل , محیطهای اداری ,تجاری و معابر و پارکها , توانسته است کمی از این نگرانی کم کند . لامپ های ال ای دی با طول عمر بسیار زیاد توانسته است جایگزین بسیار مناسبی برای لامپ های کم مصرف فعلی باشد بعلاوه این که لامپ های ال ای دی به دفعات بسیار می توانند خاموش /روشن شوند و از طرف دیگر برای سلامتی انسان هیچ گونه ضرر نداشته و در دید کلی هزینه ها ی مصرفی را کاهش می دهند 

آیا لامپ های ال ایی دی سرطان زا است؟

لامپ های ال ایی دیی به عنوان یکی از منابع روشنایی با دو ویژگی مصرف کم و عمر نسبتا بالا به سرعت جایگزین لامپ های رشته ای شد. اگرچه این لامپ ها صنعت روشنایی را تغییر دادند اما تهدیدزا بودن آنها برای سلامتی افراد، سوالی است که محافل پزشکی را به خود مشغول داشته است.

آیا لامپ های ال ایی دی سرطان زا است؟

لامپ ال ایی دی LED lamp نوعی لامپ جامد است که با استفاده از سیستم دیود نورافشان مصرف انرژی را بسیار کاهش می دهد و همین امر سبب شده تا طرفداران ویژه ای را در میان تولید کنندگان ،فروشندگان و مصرف کنندگان این نوع کالا داشته باشد.

از دیگر ویژگی های این لامپ ها عمر بالای آنهاست.


مبلغ واقعی 14,889 تومان    10% تخفیف    مبلغ قابل پرداخت 13,400 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۲ اسفند ۱۳۹۵               تعداد بازدید : 693

برچسب های مهم

دیدگاه های کاربران (0)

در این آشفته بازار چکونه مدیریت مالی کنیم

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما