ارایه محصولات نانو ، آموزش تجارت ,کشاورزي

اگر به یک وب سایت یا فروشگاه رایگان با فضای نامحدود و امکانات فراوان نیاز دارید بی درنگ دکمه زیر را کلیک نمایید.

ایجاد وب سایت یا
فروشگاه حرفه ای رایگان

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 5
  • بازدید دیروز : 2
  • بازدید کل : 29251

خلاصه کتاب فوق ستاره فروش شوید


این کتاب جهت استفاده ی فروشندگان بلند پروازی است که مشتاق به بالا بردن سریع میزان فروش خود و افزایش در آمدشان هستند. این کتاب برای آن دسته از افرادی نوشته شده است که جزو ۱۰٪ اول فروشندگان صنف خود هستند یا می خواهند بشوند. نظرات این کتاب برای ستارگان فروش امروز و فردا در نظر گرفته شده است.

فروشندگان عمدتاً با دو چیز برانگیخته می شوند: پول و مقام. آنها در آمد بالا می خواهند و موفقیت خود را با میزان درآمد خود نسبت به دیگران می سنجند. به علاوه خواهان آنند که به خاطر تلاش ها و موفقیت هایشان مورد تقدیر و تائید قرار گیرند. این کتاب به فروشندگان نشان خواهد داد چگونه در هر دو زمینه، جهش تصاعدی داشته باشند.


مبلغ قابل پرداخت 11,900 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۳۰ بهمن ۱۳۹۵               تعداد بازدید : 1297

برچسب های مهم

دیدگاه های کاربران (0)

کتاب Simple trading book ترجمه فارسی

دانلود کتاب Simple Trading Book ترجمه اختصاصی کتاب ترید کردن آسان یا همان Simple Trading Book یکی از محبوب ترین و پرفروش ترین کتاب ها در زمینه آموزش ترید و معامله گری در بازار های مالی می باشد که در ۶۵ صفحه،ابتدا به روانشناسی بازار میپردازد و آن را تشریح میکند،سپس به شرح الگوهای کندل استیک ...

در این آشفته بازار چکونه مدیریت مالی کنیم

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما